#1 - Sai Najprostsze z zaklęć wiążących - związuje ręce obiektu za plecami i go unieruchamia. Jednakże silniejsze jednostki potrafią przerwać tą blokadę. Zużycie reiatsu: 100 Wymagania:Bakudou -początkujący Shinigami
#4 - Hainawa Dzięki temu zaklęciu ramiona objektu związywane są za pomocą liny stworzonej z energii. Także tą blokadę można łatwo zniwelować. Zużycie reiatsu: 300 Wymagania:Bakudou -początkujący Shinigami
#8 - Seki Zaklęcie tworzy niewielką tarczę, która działa jak przeciwny biegun magnesa - zatrzymuje cios w połowie i odrzuca wroga do tyłu. Przydatne przy walce wręcz. Zużycie reiatsu: 600 Wymagania:Bakudou -żółtodziób Shinigami
#9 - Geki Zaklęcie tworzy czerwoną aurę wokół przeciwnika, całkowicie go paraliżując. Zużycie reiatsu: 1000 Wymagania:Bakudou -żółtodziób Shinigami
#21 - Sekienton Zaklęcie powoduje eksplozje, która działa jak bomba dymna - ukrywa użytkownika i pozwala na ucieczkę. Zużycie reiatsu: 1400 Wymagania:Bakudou -niezły Shinigami
#26 - Kyakko Bardzo przydatne kidou, które umożliwia uczynienie niewidocznym celu zaklęcia. Zużycie reiatsu: 2000 Wymagania:Bakudou -niezły Shinigami
#30- Shtotsu Santen Po wypowiedzeniu zaklęcia, przed użytkownikiem pojawia się trójkąt z wyraźnymi pogrubieniami na końcach, z których po chwili wyłaniają się trzy odłamki, natychmiast szybujące i unieruchamiające przeciwnika. Zużycie reiatsu:2500 Wymagania:Bakudou -niezły Shinigami
#37 Tsuriboshi Zaklęcie tworzy sieć w powietrzu, która pozwala ratować przed upadkiem z wysokości, lub zatrzymać na chwilę wroga. Trzeba chwilę poświęcić, aby uwolnić się z tej sieci. Zużycie reiatsu:1500 Wymagania:Bakudou -dobry Shinigami
#39 Enkosen Zaklęcie tworzy okrągłą tarczę energii, która blokuje częściowo wszelkie ataki. Zużycie reiatsu: 4000 Wymagania:Bakudou -dobry Shinigami
#58 - Kakushitsuijaku Zaklęcie to tropi i lokalizuje jakąkolwiek energię duchową, na której skupi się osoba rzucająca czar. Aby je aktywować, osoba musi narysować koło podzielone na cztery części, które zaczyna promieniować niebieskawym światłem po zakończeniu inkantacji. Następnie w kole pojawiają się cyfry - coś w rodzaju naszej długości i szerokości geograficznej. Zużycie reiatsu: 2000 Wymagania:Bakudou -utalentowany 4oficer
#61 - Rikujou kourou Zaklęcie przyzywa sześć świetlnych prętów, które "ściskają" wroga, paraliżując go. Zużycie reiatsu: 5000 Wymagania:Bakudou -zaawansowany 3oficer
#62 - Hyapporankan Zaklęcie to przywołuje mnóstwo cienkich palików, które "przygważdżają" przeciwnika. Zużycie reiatsu: 7000 Wymagania:Bakudou -zaawansowany 3oficer
#63 - Sajo Sabaku Zaklęcie przyzywa gruby łańcuch, oplątujący dokładnie przeciwnika. Zużycie reiatsu: 6000 Wymagania:Bakudou -zaawansowany 3 oficer/
# 73 Touzanshou Kidou, które tworzy barierę wyglądającą jak odwrócona piramida. Zużycie reiatsu: 8500 Wymagania:Bakudou - świetny 3 oficer
#75 - Gochuu tekkan Zaklęcie przyzywa z nieba pięć żelaznych słupów, ważących jeden kan (3,75 kg), które przygniatają przeciwnika. Zużycie reiatsu: 4000 Wymagania:Bakudou - świetny, Porucznik
#77- Tenteikurra Zaklęcie umożliwia przesyłanie wiadomości do każdej osoby, ż którą użytkownik "nawiąże kontakt", ma olbrzymi zasięg. Zużycie reiatsu: 2000 Wymagania:Bakudou -świetny, Porucznik
#81 Danku Zaklęcie tworzy między przeciwnikami sporej wielkości, prostokątną przezroczystą ścianę, ta "ściana" ma zdolność zatrzymywania wszystkich hadou poniżej #90 Zużycie reiatsu: 2000 Wymagania:Bakudou -genialny, Kapitan
#99-1 Kin Zaklęcie powoduje oplecenie przeciwnika mocnymi pasami, które są przybite do ziemi za pomocą sporych płyt. Zużycie reiatsu: 8000 Wymagania:Bakudou -genialny, Kapitan
#99 -2 Bankin Zaklęcie jest podzielone na trzy części, tak zwane "pieśni". Pieśń pierwsza spowija wroga pasami białego materiału (na kształt mumii). Pieśń druga wbija w pasy znaczną ilość ostrzy. Ostatnia pieśń przyzywa z nieba olbrzymi metalowy prostopadłościan (z wyrytym znakiem "ban"), zgniatający wroga. Zużycie reiatsu: 15000 Wymagania: Bakudou -mistrzowski, Kapitan
|